joi, 2 iulie 2009

ASTAZI E ZIUA....EI

E ziua prietenei mele cele mai bune!!!!
Imi pare rau ca nu am talent la scris cat mai frumos,dar gandurile mele bune o insotesc permanent pe ea,Elena (sau Elite cum o cunoasteti voi)!
Ne-am cunoscut acum 15 ani,intr-o cancelarie dintr-o scoala uitata de lume,intr-un sat situat destul de aproape de Iasi!
Ea-profesoara de matematica exceptionala,eu-profesoara de romana(desi terminasem chimia..).
Cum am ajuns eu sa predau romana e o alta poveste pe care nu am s-o scriu aici.
Cert este ca acolo,in acea cancelarie s-a legat o prietenie care dureaza si acum,dupa atatia ani!!
Calitatea colegilor de acolo este iar o alta poveste......
Doar asa,ca sa va dati seama,la cununia mea civila ,colegii mei care locuiau in Avantu au venit 12 km pe jos pana la prima gara de unde puteau lua un tren ca sa poata ajunge la petrecere....
Dar..sa revenim la Elite...
Eram prietene de cateva luni,eu aveam nunta in iunie,si cu cateva saptamani inainte de marele eveniment,cei care trebuiau sa ne cunune ne-au anuntat ca nu mai pot face asta,ca trebuie sa-si faca in casa curat ,etc etc...
Am venit la scoala si,ca de obicei,le-am spus colegilor problema mea.
Eram foarte suparata,mai ales ca cei care ar fi trebuit sa ne cunune se oferisera ei pentru asta,si acum.....
Elena,spontana ca de obicei mi-a zis:"Danelica ,vorbesc cu Emi si te cunun eu!!"
Seara cand am fost la ei sa vedem ce-au hotarat,masa era incarcata de bunatati,Emi era extrem de emotionat si bucuros,asa ca ne-am dat seama ca ei vor fi nasii nostri!
Ce am uitat sa spun,si e f.important,este faptul ca Elena era insarcinata in luna a VII-a!
Sunt atatea amintiri ca nu le pot enumera pe toate acum!
Ii multumesc Elenei ca exista si ca intotdeauna se bucura cand ma vede,chiar daca e obosita,o doare capul ,are treaba etc.
E omul la care pot suna la orice ora sa ma ajute sau pur si simplu sa -mi dea un sfat!
La multi ani surioara draga ,sa traiesti ani multi si buni,sa te bucuri de familia ta minunata si deseara imi iau sotul,fratele si toate neamurile si venim sa bem sampanie!!!!
Zi-le vecinilor sa se pregateasca de un mare chef sau...mai bine sa plece de-acasa!

2 comentarii:

  1. Eiii....ti-a venit randul sa ma faci sa plang...Amintiri,amintiri...astea nu ni le poate lua nimeni,doar timpul,mare vrajitor,le mai atenueaza frumusetea...Multumesc pentru tot,pentru simplul fapt ca existi, ca existati tu si "toate neamurile".

    Danilica tu la AVANTU predai istorie-geografie...dar ce mai conteaza acelasi deal sinistru il urcai alaturi de mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am predat 2 ani istorie-geografie si 2 ani romana...
    De asta le-am incurcat!
    Si dealul,asa inistru cum e,il urc macar de doua ori pe an pentru a-m vizita putinii colegi care au mai ramas acolo!

    RăspundețiȘtergere