miercuri, 23 septembrie 2009

Ziua in care ni s-a schimbat viata

Sa va zic o poveste!!!
Sotul meu,de vreo doi ani avea probleme mari de vedere.A fost diagnosticat cu cataracta la ambii ochi.
Acum 6 luni a fost operat la ochiul drept,dar refacerea nu a fost deloc usoara si...culmea...s-a descoperit ca are si corneea bolnava....
Ieri,23 septembrie,a fost operat de profesorul Chiselita la celelalt ochi!Operatia, care a durat in jur de 20 minute,a fost o reusita!!!
Sotul meu vede perfect si suntem extrem de fericiti!!
Dumnezeu sa-i dea sanatate acestui mare OM,care intr-adevar e "meserias"in ceea ce face!!!
Jos palaria!!!!
Multumim,domnule Profesor!!

4 comentarii:

  1. Eu v-am trimis din prima la el dar voi...Bine ca totul e ok.De acum trebuie sa faci luna in casa ca vede orice scama!Pupici multi si ma bucur ca macar ptr voi ziua de ieri a fost buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana draga, ma bucur mult pentru voi!
    Sa fie intr-un ceas bun aceasta mare reusita, sa va mearga totul din plin si sa ne rasfeti numai cu vesti bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. ehei... mda, mare Om! Îl cunosc, a fost coleg de liceu cu tata :-) pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. elite:Iubita,noi n-am fost din prima la el pentru ca mama lui Tudor,cu diabet si probleme cardiace a fost operata cu succes de primul doctor la care am fost....

    pescarus...Drag Pescarus,desi nu te cunosc te-am simtit mereu aproape de mine..Tu tot timpulma incurajezi si imi scrii...Multumesc

    lori...Intr-adevar,mare Om si profesionist adevarat..Tudor a zis ca va scrie el cateva randuri despre D.Chiselita aici,pe blogul meu....

    RăspundețiȘtergere